Cpungääääääääää

Nemen hallå, sitter här i min ensamhet och skypar med Filip. Och då när jag frågar vad jag ska blogga om säger han att jag ska blogga om honom. så aa... HAN HETER FILIP OCH ÄR LITE SMÅ CP. Nöjd nu älskling? Och bara för att du sitter och sjunger på dåliga låtar och spelar xbox så tänker jag lägga upp en ful bild på dig hihihihihi puss;*


Söt.
AJA MEN IALLAFALL SÅ RULLAR LIVET PÅ MED LITE PUNKA. pluggar arslet av mig till ett kemiprov samtidigt som jag har dansrepetioner dag in och dag ut. snart sommarlov iallafall så det är ju LIKSOM OMGWTFBBQ AWESOMESAUCE, MMH YE. Skriver väl något djupt och poetiskt inatt. Skämt åsido. Har så jävla mycket tankar om nätterna. OCH BY THE FUCKING WAY SÅ ÄR JU LIKSOM DESIGNEN BARA TILLFÄLLIG DÅ JAG HÅLLER PÅ ATT GÖRA EN NY OCH MYCKET SNYGGARE POUSPOUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0