KlunkarN

Nemen halloj!!! lite dålig uppdatering.. i know..
idag har jag bara chillat i skolan hände inget speciellt. Lunchen var dock väldigt mysig! satt instängd i en hiss med Linnea och snackade och skrattade! fedt mysigt! sen efter skolan drog jag och Tom hem till mig. Vi gjorde inget speciellt, tog det bara lugnt! Sen snackade jag med min familj bara lite helt random. Vi kan inte ha normala konversationer i våran familj, slutar alltid med asgrav och vi är bara helt, cp. Syrran och David är på fest, mamma och Patrik på hockey, Lukas hos sin mamma och jag och Pontus är helt förevigt ensamma hemma, blev donken och lite Ben & Jerry's vi har även tagit reda på att det tar fyra stycken stora coca cola glas att ta slut på en stor äppeljuice flaska och jag dricker upp ett sånt fyllt glas på 6 sekunder! Ja. Jag och Pontus har kul.... Asså jag är typ lite skräckfilmskåt, älskar skräckfilmer. Det är den bästa film genrern som finns! i love it! men nu hittade jag och Pontus ingen bra skräckfilm att se på. så vi kollar på trassel istället! seriöst den bästa disneyfilmen!
Hittade denna på Aftonbladet och jag höll på bryta ihop av garv! ja, jag har sjukt dålig humor!
Nej nu ska jag tjocka i mig en massa glass och kolla film!
Asså fuck off jag älskar alla er låter så arrogant och otrevligt och eftersom jag har en nolifer blogg som man egentligen inte bryr si om så kör jag på
Jag vet att ni bryr er, hörs! för det låter mer som mig!

Kommentarer
Postat av: cornelia

Haha, samma här! Hoppas jag får den turen så jag får en sån mjölk :D

2012-03-09 @ 23:37:12
URL: http://pointdot.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0