Kan ej göras som en normal människa.

nemen tjenare alla ni som fortfarande är vakna! har precis haft en lång konversation med Emelie, David och hans kompis David om barnförbjudna/bloggförbjudna saker, onyktra som de är så lyckas de klämma ur sig lite vettiga saker iallafall! fick skratta lite åt dem också.
Innan dem kom hem så låg jag och läste lite och jag har märkt en sak med när jag sitter och läser, jag kan inte ligga/sitta still. Omedvetet så byter jag position och håll ibland slutar det tillochmed att jag sitter på golvet och läser.. Man ba, men normal brud? det kan iallafall se ut lite såhär
gif animator
ni kanske skymtar mina sexiga blåmärken jag har på knäna ibland. Jag var väldigt duktig på torsdagens träning och lyckades drämma in ena knät i en pelare, vet dock inte vad som hände på andra knät.
Klockan är nu tjugo över 3 och jag vill inte sova, jag vill sitta och skriva hela natten! men jag har bokat klipptid imorgon så jag måst få någon sorts sömn!
Usch vad jag älskar att skriva, skulle dock vara roligare om man hade något kul att skriva om som väcker människors intresse lite mer, eller ska man börja videoblogga ibland? nej fy kommer bara skämma ut mig då...
Men man måste ju bjuda lite på sig själv, am i right? får se hur jag gör!
Asså jag tycker det är sjukt frustrerande att kolla på tangetbordet när jag skriver speciellt när jag inte har glasögon på mig för då ser alla knappar cp ut. Mycket skönare att kolla på skärmen! oj vad ni bryr er, känner liksom
nej nu ska jag sluta vara dryg! hörs imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0