Facebookanvändare vi klarar oss utan.

Attention whores

De som alltid ska lägga upp deppstatusar och sedan när alla frågar så "berätta för mig? vad är det som hänt?" så säger de alltid " jag vill inte prata om det" NEJMEN VARFÖR I HELVETE LA DU UPP STATUSEN DÅ?!?! Jag förstår mig inte på människorna.... Nej usch och tvi och blä.. De är bara patetiska människor och det enda de är bra för är att gnälla på!
Poeterna

Vad är det som är så kul med att lägga upp "djupa" statusar som alla antagligen hört förut? Och det är alltid samma människor som ska lägga upp sådana statusar, och de slutar ju aldrig? ni lägger upp status efter status. Det börjar bli liiite tjatigt nu. Men sen ska ni komma och och vara lite kreativa och skriva på engelska. Men då är alltid engelskan så kass att man har bara lust att gå och gräva ner sig i ett hål någonstans.. Ja så otroligt pinsamma är ni.
Men det absolut värsta är de som lägger upp bilder på sig själva helt random och skriver sådana texter. Liksom, lägg ner förihelvete... Eller så ska de bara lägga upp en bild på sig själva och skriva "hej" som beskrivningen, man ba. Men värt?

Felskrivarna

När statusarna är skrivna med hemskt dålig svenska vill man bara skicka er till en svenskakurs. Speciellt om ni är helsvenskar. Stava rätt förfan! Jag beundrar alla grammar Nazis som ska komma och rätta alla grammatiksfel och felstavningar. Men det värsta är de som inte kan skilja på när det ska vara honom/han, henne/hon. typ när de skriver " Jag ska hem till hon" HENNE* inte hon... det är nog verkligen det värsta som finns. Och om du är osäker på hur saker och ting stavas, kolla upp det? för det ser väldigt illa ut när allt är helt fel. Visst ni kanske har svårigheter tillexempel dyslexi eller dylikt, men övning ger färdighet!
Jaja.. man får vara lite gnällig ibland och jag har svårt för vissa facebookmänniskor som ni kanske märkte! hörs snart!
Fuck off älskar er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0