Beslutsångest

va visst ett tag sen man bloggade! har vart lite kluven, ska jag ha kvar bloggen, ska jag inte? ska jag byta till devote, eller inte? ska jag ha lösen, eller inte? och sist men inte minst.. VAD FAN SKA JAG BLOGGA OM?!?!?! mitt liv är ju inte direkt intressant? inte enligt mig iallafall, händer direkt inget nytt och spännande. JAG MÅSTE GÅ OCH BLI MER SPONTAN. det finns inget bättre än spontana människor, en utav de bästa egenskaper man kan ha (enligt mig)
Aja idag har det inte hänt så mycket, vi fick sluta runt halv 11 tiden. skönt med halvdag! sen dess har jag bara legat hemma i soffan och degat. Det behövde jag! men jag borde plugga :$ så ska nog ta tag i det nu!
men vi hörs väl lite senare i guess?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0