Avicii

Godkväll mina vänner! Gårdagen var sjukt underbar! Tog tåget med Ebba och Filippa mot Stockholm klockan 10. Vi var framme vid 11 tiden. Då gick vi på stan och kollade runt lite. Jag som hade bestämt mig för att inte shoppa något gjorde det iallafall. Jag är ju sämst.. Vi gick till carlings och säljaren där var så sjukt bra säljare så jag kände mig elak om jag inte köpte nåt.... Klockan 2 tog vi oss mot tunnelbanan för att sedan åka till Globen. När vi kommer till Globen så är det helt jävla kaos, kön va helt sjukt lång!! Och efter en timme var den typ dubbelt så lång. Frös, jo det gjorde vi också! Sen helt plötsligt blir det något jävla rus. Hela kön försvinner då alla börjar springa. Så vi sprang också och då var det att alla typ trängde sig vid ingången. Kön var så jävla trång att det gick inte att röra sig. Men man frös inte längre! Efter 4 timmars kö var vi äntligen inne! Vi gick ut på dansgolvet, då var även min låtsassyster Anna, Cassandra, Alice och Nora med! Men vi splittrades på dansgolvet så då var jag med Filippa och Anna. Vi kom längre och längre fram, sen stod vi tryckta mot stängslet längst fram! Det var gryyymt! Men man vart helt blöt för vakter kom och spruta ner oss längst fram med vatten så man inte skulle bli helt uttorkad och svimma! Avicii var helt grym! Det var sånt jävla ös!! Sen när konserten tyvärr va slut så skyndade vi oss till centralen för att hinna med 22.07 tåget hem.. Men vi hann inte.. Och 23.07 tåget var försenat till 23.37. Så vi drog och åt kvällsmat på donken och sen somnade på en bänk! Tillslut kom tåget och vi åkte hem! Dagen var så jävla bäst! Tack för igår tjejer och Avicii! 
image description
puddingar på tåget!
image description
När Avicii precis börjat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0