I LIED

Okej, jag bloggade inte som jag sa att jag skulle göra och jag gjorde inte om bloggen som jag skulle göra. MEN NU HAR JAG GJORT DET! och liksom bättre sent än aldrig? Aja livet rullar på. Skolan är slut, morsan är dryg och pojkvännen är underbar. Jag har det gött. Helgen har varit lugn. Skolavslutning i lördags(don't ask) sen drog jag vidare hem till Filip, drog hem vid halv tio tiden (FÖR MIN MAMMA ÄR EN RIKTIG JÄVLA PLÅGA SÅ JAG FÅR INTE SOVA HOS HONOM) kollade på project x med syrran sen spenderade jag halva natten med att skypa med Filip. Idag så vaknade jag vid 2 någon gång, hehe så idag blev det, städa rummet, fixa bloggen och ha riktigt jävla groteskt tråkigt. men jag ska inte gnälla. Lägger kanske upp lite bilder från skolavslutningen sen, kyss och klapp så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0