Nystart.

Hej mina vänner, jag är inte direkt ny i bloggvärlden, har haft blogg tidigare på devote men kände att jag ville byta till blogg istället, iallafall, jag heter Madeleine Ekblom Carlsson, jag är 14, snart 15 och jag går i dansklass på fryxellska skolan, några av mina stora intressen är dans och fotografering och jag ska försöka lägga upp så mycket bilder som möjligt! igentligen tycker jag att blogga är en väldigt mainstream och tråkig grej, men jag tycker det är så kul att skriva!! Därför har jag gjort kategorin "mainstream" där ni hittar vanliga tråkiga blogginlägg, sååå.. den här hamnar på mainstream för jag tänker skriva om små ointressanta saker nu!
jag kom iallafall nyss hem då jag har vart med min mamma hos min moster och ätit med lite folk och haft det trevligt, ska väl dra igång någon skräckfilm i min ensamhet eller sitta och redigera bilder halva natten? sounds fun right! men ni kan få en liten bild på mig så ni vet hur jag ser ut!
Tja. nu vet ni hur människan ser ut i facet iallafall!! vi hörs sen puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0