Nemen halloj!

shaaabbaa amigos! det var sjukt kul idag på Romme med underbara viola. En jävla massa skratt var det och grymma åk i backarna! Pajade dock ryggen när vi åkte i funparken, skulle köra grab men tappade kontrollen på skidorna och landade på ryggen. AJ. Sen skrämde jag livet ur en unge som körde rakt in i mig så jag gjorde värsta vurpan, det gjorde också ont.. Jag skrek på ungen: UNGJÄVEL SKARU HA STRYK ELLER?!?! satan vilken fart det vart på henne då, drog iväg snabbare än blixten. Har dock lite dåligt samvete, stackars liten. Hon såg ju livrädd ut. Men jag vart lack på henne.. Så hon får skylla sig själv. Stackarn.... Det var varmt som satan också, trodde att jag skulle smälta bort. Men det läskigaste måste nog vara småbarnen i backarna, de kör ju som idioter... sakta och jättestora svängar. Och så kommer man där susandes ner för backen, så svänger ungen och man gör allt för att inte råka åka in i dem.. typ hjärtattack.se. Alla inkompetenta som inte kan åka skidor borde sitta fast i ett "koppel" framför sina föräldrar tills de lärt sig åka tycker jag.
Nemen gud va elak jag är nu.... DÅ ÄR DET BÄST ATT HÅLLA KÄFTEN.
fuck off älskar er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0