Kbrymoment.

hej hopp gummisnopp, idag är jag lika glad som vanligt (nån drogar ner mig med lyckopiller, jag svär) har inget jävla vettigt att skriva om så ni får väl läsa om vanligt mainstream tråkigt babbel, för jag är duktig på att babbla...
Idag har jag väl vart i skolan och alla var typ helt flippade över att det var alla hjärtans dag, och jag var typ DET ÄR EN VANLIG TISDAG ALLA ÄR BARA LITE EXTRA KÄRLEKSFULLA då måste det nog vara alla hjärtans dag för mig varje dag, jag är jävligt kramgo! men jag är besviken på mina lärare, alla klasser fick godis, men inte lilla 8f, visst jag bryr mig inte om alla hjärtans dag, MEN MAN SÄGER VÄL FÖRFAN INTE NEJ TILL GODIS????? blev innerligt besviken...
JÄVLAR vad jag skämde ut mig på idrotten, vi åkte skridskor och man var tvungen att ha på sig hjälm, jag, i hjälm???? och sen hade jag mina glasögon och star wars tröja jag måste ha sett jävligt mogen ut! men kung på åka skridskor, det är jag!!
på spanskan, ja då skämde jag ut mig igen, bröt ihop av garv, bölade för att jag skrattade så jävla mycket. kommer dock inte ihåg varför jag skrattade...finns nog ingen anledning, alla tittade på mig typ såhär:
Och mitt svar är: yes indeed i'm retarded!
men jag är lycklig så det gör inte så mycket!
sen va det äntligen över med skolan (praise the lord!!!) då gick jag och min älskade grabb Tom hem till mig och hade det väldans mysigt! när han drog så, vafan gjorde jag då? juste! jag satte mig vid datorn, men jag somnade..... 5-6 tiden kom mi familia hem, inklusive min morbror och kusinvitamin! jag satte mig och kollade på en film med kusinen...men jag somnade.... och nu sitter jag här som en efterbliven sköldpadda och babblar, babblar om saker that makes the people go "OMG WHO THE FUCK CARES?" jag varnar er människor, umgås inte med mig, bara om du gillar att lyssna på en pratglad tjej som bara pratar om helt oitressanta saker! ska väl kolla på how i met your mother och kanske plugga lite?
BY THE FUCKING WAY! har någon sett serien "American horror story" den är väldigt speciell men den är bra, men när en vuxen man som är gift och har barn går naken mitt i natten och startar en brasa, eller ställer sig i fönstret och gråtrunkar... så blir man lite fundersam om vad fan det är man tittar på.. Detta känns inte som ett barnvänligt blogginlägg men who the fuck cares, inte jag iallafall, min blogg, mina beslut jag skriver vad fan jag vill puss och kram and have a fucking awesome day
SÅDÄR TYCKER JAG OM ALLA HJÄRTANS DAG!
TELL ME I'M BEAUTIFUL BECAUSE I'M A FACEBOOK ATTENTION WHORE!!!
FAST NÄÄÄÄ!!!!
jag är ju helt cp.

Kommentarer
Postat av: Vivi

Sköldpadda wuuuääää

2012-02-16 @ 21:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0