Dag 5.

Mitt motto måste nog vara att göra det bästa av situationen och se saker från den ljusa sidan!
för ibland när man är lite såhär allmänt deppig som alla är ibland. Så är man oftast ganska negativ. Men jag säger bara det är helt okej att vara det ibland. Att bara få gråta ut. Men vad du än gör, gå inte och lägg dig då! vem bryr sig om det är sent och du har prov dagen efter? kolla på gamla bilder, skratta! Tänk på saker som gör dig lycklig. DANSA, SJUNG! skaka av dig alla problem. Man känner sig lycklig och vill bara ha ett leende på läpparna. Sträck på dig när du går in i ett rum, le! det får andra människor att må bra av, att se någon lycklig. Ta dagen som den kommer och njut! Ta vara på de du älskar. Skit fullständigt i vad folk säger om dig för det bästa du kan göra när någon får dig att må dåligt är att ignorera det, för det de vill uppnå är att trycka ner dig för att de ska känna sig lite bättre. Men om du fortfarande är på topp så kommer de sluta! Sådana människor gör oftast sånt för de är avundsjuka på dig. Det är något som du har som de inte kan få.
Ta risker gå din egen väg och va inte som alla andra! känn inte press att : åh varför är inte jag sådär? men varför tänkte jag inte på det? jag borde också ha gjort så, fan.
tänk på att det antagligen finns någon som tänker så om det du gör också! alla är olika det är bara så det är!
Don't worry, be happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0