Aj, aj och åter igen aj.

Jävla mensvärk kan gå och hänga sig.. usch va ont det gör. Så blir ingen dans ikväll. Blir att ligga hemma under täcket med fulbyxorna och titta på film dagen lång! Fast ska nog läsa lite också, det är så mysigt! Ska tvinga mamma köpa med något gott till mig,sjukt sötsugen!
.
Har vart en lugn dag idag. hände inget speciellt. ELLER JO! jag förstår inte hur lärarna tänker när de sätter mig brevid den omogna jäveln Filip Grimaldi. Han gör min vansinnig! Han går mig verkligen på nerverna... Så fort jag lämnar klassrummet ska han alltid ta mina saker och gömma dem, man ba men är det värt? för alla vet att det är du som gör det? Han höll på och va dryg hela jävla kemilektionen. Skällde ut honom inför hela klassen sen satte jag mig bredvid Elin istället. Jag tror inte någon i våran klass tycker om honom? stackars grabb... söker uppmärksamhet men får massa skit och inga vänner istället!
.
Nej nu ska jag inte vara så elak, hörs sen!
hahahaha bara älskar bilden ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0