Untz Untz

Nemen halloj! sorry for the bad update som man brukar säga, har inte haft nåt vettigt kraffs att skriva om. Va chill i helgen, va på konfa och på fest på lördagen, och sen på söndagen va det konfa igen skulle sjunga på högmässan... skitkul... Man känner sig riktigt jävla hjärntvättad och kristen när man kan psalmer utantill.. Jävla konfirmation jävel...så här såg jag iallafall ut igår och idag online gif creator

Igår hade jag klänning och shit och va sminkad
idag hade jag star wars tröja och osminkad.... Märks att jag börjar bli sjuk... Har haft cp ont i halsen och har vart jättehängig MEN MÅSTE JU FÖRFAN BLI FRISK. för lille jag fyller ju 15 på söndag!
Kan vara lite trevlig och lägga upp bilder från helgen
Lite random cpbilder bara. Men nu ska jag gå och dö en stund för jag har cpont i huvudet. Eller nej ska spela Amnesia.. eller kolla på How I Met Your Mother... BESLUTSÅNGEST.. Aja Fuck off nu är jag otrevlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0