JÄVLA LJUD JÄVEL

nemen halloj! sitter och kollar på melodifestivalen med Nellie, ljudet på den stora tvN slutade fungera så vi får lyssna på det kassa ljudet från min tv istället... jag trodde att jag inte gillade Ulrik men låten var fan bra! och han kan ju faktiskt sjunga! men förstår inte människorna som tycker han är skitsnygg, för det är han inte!
idag har vart en ganska chill dag, försov mig imorse när jag egentligen skulle iväg och klippa mig, men jag skyndade mig så jag han i tid! Hann dock inte sminka mig, usch skämdes lite över mitt ansikte när jag gick där på stan... Det var rekord tid på klippningen, var bara där i en halvtimme, brukar vanligtvis vara där i minst en och en halvtimme för jag har så jävla tjockt hår och jag färgar alltid det också.
När jag kommer hem och fixar på mitt rum så blir jag våldgästad av Tom och Alex, stans största muppar... haha.. chillade här hemma en stund sen drog vi ner på stan en snabbis. Sen var det bara hem och fortsätta städa polackN #1
Och nu har vi underbart besök av familjen Lööf!
skriver kanske mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0