Där går horungen, där går snorungen.

Är så jävla less på rykten så jävla äckligt skabbigt och vidrigt, att bara starta ett rykte, är det kul? är det värt det? att när någon går fram till mig på stan och säger, hörde att blablabla. och sedan är det något om mig? MAN BA VAFAN sluta sprida rykten förihelvete.... töntigt, omoget. Är det så jävla svårt att hålla käften stängd eller måste du gå runt och sprida saker som inte ens är sant. Vet fakta innan du öppnar din äckliga käft. Och varför orkar ni som får höra ryktena, att ni tror på det och att ni ens vill lyssna? Så jävla nyfikna... Om jag hör något "skvaller" om någon så tror jag inte på det förns jag hör det från personen själv. Fyfan blir så less på inkompetenta människor som inte förstår bättre. Vet fakta innan ni säger något, inte bara "vad ni hört".
Väx upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0