HEMMMMMMAA.

Nu är jag och Ida hemma igen, och jag har ny header, hehe TYCKTE DET BEHÖVDES EN LITEN SOMRIG HEADER MKAY? Och vad ska vi göra nu? jo det ska ni få höra, vi ska lana. Japp. Ger lol en till chans. hehe.
ANYHOE, vi cyklade ut, in the pouring rain, asgarvade samtidigt, och ja.. vart helt genomvåta, vi drog in till stan, för vi skulle träffa Alex och Albin, snackade med de en stund och drev runt på stan, seeeeeeeeeen vart jag och Ida jätteflummiga, jag mobbade Ida lite och vi satt på golvet och skratta, SHO BRE NORMALA??? och nu sitter vi här, osociala i soffan med en varsin dator, VIIIII HÖRES

Bjuder på en ooooooooooootrooooligt charmig bild, TITTA VAD LÅNGT HÅR JAG HADE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0