Alltså nej.

Har egentligen inget viktigt att skriva om men har tänkt på en ganska kul grej och ja jag gör alla killar till en stereotyp, men bara i detta inlägg! so don't hate!
Men har tänkt på om man gör om Justin Bieber's låt Boyfriend lite så kan den få killar att gömma sig och bli livrädda, om en tjej sjöng denna låt, liksom kolla!

If I was your girlfriend, never let you go
Keep you in my arm boy, you'd never be alone
I can be a real bitch, never like you want
If i was your girlfriend, I'd never let you go, I'd never let you go.

Hahahahahahahahahahaha fyfan va hemskt det låter helt plötsligt.
Känner mig så ful, för jag lyssnar inte på Justin Bieber, inte min typ av musik.. men jag kände, äh kan väl kolla in Boyfriend musikvideon? så jag startar den, och sen när mamma kommer in i mitt rum så får jag sånt jävla turbo ryck och stänger datorn hahaha som om jag blev busted med något?

Anyhoe, idag har det inte hänt så mycket vaknade hos Marielle runt klockan 1, då chillade vi lite, gled runt på stan sen kollade vi på tv resten av dagen, otroligt skönt faktiskt! sen drog jag till familjen Lööf, käkade lite och kollade på typ "fotbolls höjdpunkter" och efter det vidare hem för att, as usual, skypa med min pöjk.
och nu ligger jag här i min säng och orkar verkligen inte gå till skolan imorn, men aja får ändå sommarlov på lördag så det är chill. Ska bli bättre på att blogga jag lovar och svär!!!!
hörs imorgon, det är ett löfte!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0