Godmorgon.

godmorgon människor! det vart lite ändrade planer igår och Angelica kom hit istället, vi började med att spela lite amnesia sen drog vi till klubb revolt på spelning fram till halv elva sen gick vi och några andra till svartån och vandrade på isen lite.. fett badass..fast nä... sen drog vi alla till donken och satt där och chillade fram till halv tolv, då drog jag och angelica hem och spelade mer amnesia!
Runt ett tiden så kom andreas hit chillade och drog när klockan var ungefär tre, då satte jag och angelica igång paranormal activity tre, haha min reaktion varje gång när det blev läskigt var att skrika satfläsk, hahaha?
idag ska jag göra så lite som möjligt med tanke på att jag vaknade så sent, för om jag gör något ansträngande så kommer jag bli pigg och då finns det ingen chans i världen att jag somnar i bra tid ikväll. och man vill ju inte direkt vara cp trött i skolan?
jag är så jävla sugen på Max det skulle vara riktigt gott just nu, ska försöka få mamma att åka och köpa det!
see you later alligator!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0