Musikfamiljen?

Just nu sitter jag på mitt rum och spelar gitarr, försöker lära mig Ronan Keatings låt when you say nothing at all för den är ganska lätt, men jag har aldrig plockat i mitt liv förut så det blev en liten utmaning.
Jag tror min familj är lite smått beroende av musik, mamma och patrik pumpar alltid massa musik, samma sak med min äldsta bror Pontus. Syrran har sjungit i band och spelar även gitarr och piano, min yngsta bror spelar gitarr, syrrans kille spelar gitarr och skriker (beyond all recognition) och är även väldigt duktig på att sjunga. Och sen har vi lilla mig som gör ett försök till att spela gitarr och sjunga, låter inte så värst bra men övning ger färdighet! Ganska underbar familj om jag får säga! men aja inte för att ni bryr er, men ändå för jag har inget att göra så då blir det värdelös bloggning..
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA FAN VA COOLA MAMMA OCH PATRIK ÄR, DE DUNKAR EN MASSA DUBSTEP I VARDAGSRUMMET!!!!!
fuck off älskar er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0