(Eftersom jag inte gjorde den igår) Dag 4.

Ett ögonblick? vafan menas med det? ett ögonblick jag gillar? ett ögonblick jag vart med om?
får väl tolka det på mitt egna sätt.
Ett ögonblick jag älskar är när jag bara får andas ut och koppla av, inte har nått man behöver göra och kan bara vara allmänt mysig. Att bara ha det mysigt med någon man tycker om och inte bry sig om omvärlden. Ett ögonblick jag aldrig vill ska försvinna är de sena sommarkvällarna när man sitter med underbara människor och har det mysigt och är busiga och skrattar som aldrig förr.
MEN! man får såklart inte glömma det underbara ögonblicket när man tar av sig sin bh! holy mother of god!
fuck off älskar er alla :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0