Dag 3.

Den som jag känt längst är Marielle. Vi har känt varandra i drygt 12 år och håller ihop i vått och torrt, hon är en person jag verkligen litar på, vi har samma störda humor och jag vet inte vad jag skulle göra utan henne. Vi bodde grannar som små och på så sätt blivit vänner. Vi gick även på samma dagis och gymnastik tillsammans. Men jag är ett år äldre än marielle och slutade då tidigare än henne på dagis, jag började lekis vi höll kontakten ett tag men sen tappade vi den mer och mer. Det gick några år sen började vi hitta tillbaka till varandra, vi började i gymnastik igen och umgicks mycket. Även när jag slutade i gymnastik så såg vi till att inte tappa varandra igen men som tur va så bodde vi väldigt nära varandra igen så det var inget problem! Nu träffas vi ofta och är allmänt speciella som bara vi kan vara!
kärlek till dig kvinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0