Dag 2.

Ett favorit minne, hm jag vet inte jag har så sjukt många bra minnen, men vi kan väl köra på den absoluta favoriten!
För några år sedan åkte jag och min familj till New York i en vecka. Jag kommer ihåg när mamma och patrik berättade att vi skulle åka dit och jag var typ den lyckligaste människan på jorden! Vi lyfte från sverige ungefär vid 13.00 om jag minns rätt. Men jag som är väldigt flygrädd tyckte det var sjukt jobbigt och jag var nervös hela tiden och kunde inte sova. När vi kom fram så delade vi upp oss (blir lite trångt med 6 personer i samma taxi) så jag åkte med mamma och Emelie. Jag kommer ihåg att det var verkligen som jag hade förväntat mig, en indisk man med turban. Självklart bröt han på indiska och lät exakt som Apu (the simpsons)! En veckas underbar shopping varav en dag spenderades på coney island strand. Den absoluta höjdpunkten måste nog vara kvällarna på Times Square. Butikerna där var verkligen gigantiska! tre-fyrvåningars butiker!
första frukosten
underbara mamma och patrik förlovade sig på toppen av Empire State Building
Jag och storasyster på Times Square ( Ja, jag är den lilla mulliga blondinen...satan vad jag har förändrats)
The beatles på Maddame Tussauds.
Times Square at night
På Manhattan kunde man hitta flera sånna här "människor"
Midsommar
Coney Island
Och en vägskylt för er som inte förstod att det var det!
hörs sen puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå mullig? :(

2012-02-17 @ 20:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0