Dag 13.

Jag som liten var väldigt glad, tjock och busig. Jag ville alltid leka med min storasyster men det ville inte hon. Då brukade de komma ett gäng krokodiltårar när hon skrek "GÅ UT FRÅN MITT RUM". Jag var väldigt pojkflickig av mig, hatade att ha kjol och lekte gärna med killarna. Kommer ihåg att jag brukade leka Harry Potter med två killar som heter Bastian(?) och Ludwig. Jag var alltid Hermione medan Bastian och Ludwig bråkade om vem som skulle vara Harry. Men tjejerna jag höll ihop med var Marielle och Vilma! I lågstadiet gick jag på Ormkärrskolan på Önsta Gryta. Under den tiden umgicks jag mest med Linnea och Mimi senare fram mot trean skapade jag lite mer vänliga band med Cornelia då vi inte tyckte om varandra så mycket lekis-tvåan! Men jag brukade även vara med Erik, Joel och Tobias!
Sen kom Fryxellska skolans intagningsprov och tur som jag hade så kom Mimi, Linnea, Cornelia och jag in så jag hade mina närmsta vänner med mig! Och nu sitter jag här. 14 år och lever ett liv som består av prestationsångest, glada dagar och underbart umgänge!
The transformation
People change, right?
fuck off älskar er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0