Dag 1.

Mitt namn är Madeleine Eva Felicia Ekblom Carlsson (långt, jag vet) jag är fjorton men fyller 15 den 1 april. Jag bor tillsammans med min mamma Jeanette, storasyster Emelie, storebröderna Pontus och Lukas, låtsaspappa Patrik samt syrrans kille David. Jag bor i en stor lägenhet på stan, har bott där i drygt 3 månader. Jag går på Fryxellska skolan med dans som inriktning. Dans är ett stort intresse och jag dansar även på fritiden. När jag inte är i skolan eller dansar så spenderar jag min tid med familj,vänner eller pojkvännen Tom. Jag är väldigt glad och sprallig som person, men om jag är på dåligt humör (oftast på mamma eller syrran) så har jag en väldigt dålig attityd och kan vara uppkäftig. Ni tänker nog säkert "men en pappa då?" med tanke på att jag inte nämde honom när jag berättade om de jag bor med. I somras så vart det lite kaos och jag tappade ganska mycket kontakt med min pappa då jag flyttade hem till min mamma på heltid. Mina föräldrar skildes år 2004 om jag kommer ihåg rätt. Jag gick i första eller andra klass. Iallafall, jag bor inte med min pappa längre men saknar honom ofta och väldigt mycket, även fast vi bor i samma stad, inte ens långt ifrån varandra. Ganska sjukt ellerhur?
Jag är försöker alltid se saker från den ljusa sidan och hålla ett leende på läpparna, man mår så bra av att vara glad! Jag kan vara väldigt tankspridd och glömma eller tappa bort saker och det är oftast stökigt på mitt rum!
Något jag absolut inte kan leva utan är musik, jag går med mina älskade urbanears fastklistrade på mina öron hela dagarna i skolan, när jag kommer hem och är hemma själv kopplar jag mobilen till surround systemet i vardagsrummet drar på hög volym och dansar av mig lite och sjunger, en massa. när jag pluggar har jag mobilen i en lite mindre högtalare på rummet och på kvällar/nätter har jag mina hörlurar igen. Vad finns det mer att säga?
har ni några frågor eller funderingar är det bara att slänga in en kommentar!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0