Pojkar, kärlek och flickor. Den eviga frågan. del 2

Men som sagt så är det inte bara vi tjejer som kan känna oss såhär, fick en kommentar om det och jag säger bara, chilla det finns en fortsättning. Självklart kan killar också känna er osäkra, nu är inte jag kille så jag kan inte veta hur det är men jag gör ett försök!
Tjejerna märker kanske inte när man försöker visa sina känslor, för man vill ju inte vara pang på utan man försöker smyga in det lite och då tar inte tjejerna åt sig det. Men det tjejer måste göra är att försöka slappna av lite och låta killarna lägga in sin "stöt" men det är ju inte bara killarnas jobb att visa sina känslor, enligt många så är det det. Men tjejerna måste också visa sina känslor för hur fan ska killarna veta hur de känner annars? Berätta att "I fucking love you dude!" Och skita i vad som kan bli svaret för om man blir rejected så är det så, det finns flera fiskar i havet!
Tjejer är bara för alldeles jävla mesiga, de måste också visa att jag finns här för dig, jag älskar dig, vara busig, ha kul och framförallt låta killarna komma in i deras liv!
Bjud hem dem och visa att "du är välkommen" ge komplimanger kanske köpa en tröja eller nåt åt dem när man är och shoppar med en kompis bara nåt litet, ge kärleksförklaringarna.
Och tjejer, ni måste våga ta seriösa samtal! vänta inte tills han tar upp det, och om han svarar med endast ja, nej eller okej, så sätt då förfan ner foten och kräv riktiga svar, samma sak med er killar, fega inte ur!
Man kan ha gett sina kärleksförklaringar men ändå så fegar man ut och låtsas som inget hänt efter man läst/fått de. Man säger "aw detsamma älskling" istället för ett riktigt bra svar.
Tjejer måste våga, skit i vad som kan hände, ta risken för den du älskar.
Nu vet jag ju inte om killar sitter hemma och väntar på att få sms osv för jag är inte kille.
Men här i världen finns det tjejer som ska ta komandot och vara bossiga och bestämma allt, och de killar inte gör då är att de säger inte ifrån att nej stop det räcker utan de är så kära att de blir som små hundvalpar som bara sitter tysta. Det är där ni killar måste sätta ner foten och förklara "nej jag låter dig inte köra runt med mig såhär"
Stå för dina åsikter och byt inte stil för någon.
Tjejer måste visa upp sina killar och vara stolta över de istället för att hålla de gömda och vara orolig för vad folk ska tro, håll om varandras händer, pussas. Det kan vara vart fan som helst! På stan, i skolan, vart fan som helst, skäms bara inte, sprid lite kärlek och var stolta över de ni älskar, visa er kärlek till varanda. Och båda ska kämpa lika jävla mycket för att ha ett fungerande underbart förhållande.
Bry er inte om andra, det är er det handlar om, kör hårt och älska varandra, ingen ska var svinig, ingen ska vara mesig, kör ert egna race.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0